Bring the future to the table

Om Duni

Duni Group är marknadsledande inom innovativa, hållbara och designade produkter för dukning och take-away. Koncernen marknadsför och säljer två varumärken, Duni och BioPak, som finns representerade på mer än 40 marknader.

OM PROJEKTET

Duni är i början av en större varumärkesresa som vi påbörjade tillsammans 2021. Duni är fast beslutna om att ställa om för en cirkulär nutid, och framtid. Deras produkter ska ha en tydlig hållbar resa från början till slut. Kampanjen har synts på marknader över hela Europa.

OM IDÈN

I lanseringskampanjen ”Bring the future to the table” uppmanade vi restauranger, barer och hotell att prova Dunis nya helt fossilfria premiumsegment av servetter & bordstabletter. Med ett bindemedel gjort av matavfall från livsmedelsindustrin istället för plast är de lika mjuka men nu även komposterbara.

Fotograf: Johan Sundell
Stylist: Saša Antic

https://www.garbergsmalmo.se/wp-content/uploads/2022/06/duni_fika.jpg
https://www.garbergsmalmo.se/wp-content/uploads/2022/06/duni_frukost.jpg
https://www.garbergsmalmo.se/wp-content/uploads/2022/06/duni_fruit.jpg
https://www.garbergsmalmo.se/wp-content/uploads/2022/06/duni_solros.jpg
https://www.garbergsmalmo.se/wp-content/uploads/2022/06/duni_majs.jpg